25 Eylül 2015 Cuma

Almanya yenilince biz de yenilmiş sayıldık!

Hayır, hayır, canlar bu yazım maç içerikli değil. Futbol muhabbeti falan da yaparız ama bugün ya da şimdi değil. Hani bazen bazı şeyler yaparız ya da bazı olaylarla karşılaşırız ya da başımızdan tatsız bir olay geçer ve bundan etkilenen insanlar olur ya, hah, bugünkü yazım işte  tam olarak bununla alakalı.

Neye çok üzülüyorum biliyor musunuz? Şuraya hiç güzel şeyler yazamamaya. Hayır, okuyan da sanır ki hep mutsuz hem hüzünlü hep çilekeş. Yoo, yoo asla. Alakam bile yok. Normalde çok sevimli güleryüzlü, tatlı mı tatlı biriyim ama burayı ağlama duvarı olarak kullanıyorum. Ve inanılmaz işe yarıyor! :)


Olay şu ki, ben hemen insanlarla kaynaşamıyorum. Yani kaynaşmaktan kastım böyle benimseyip sevebilmek falan. Yakın zamanda birkaç senelik dostum diyeceğim kadar yakın bir arkadaşımı kaybettim. Hayır, hayır ölmedi; ama bana sorsanız ölmüş olmasını dilerdim. Yaa lütfen hemen beni yargılamayın! Hayır, tabii ki de kimse ölsün mölsün istemem; ama ölmüş olsaydı anılarım kirlenmez, hatıralarımın büyüsü kaçmazdı. Neyse, olan oldu ve giden gitti.

Şimdi bu kişi bana değil ailemde birine çok yakındı ve bizden biri gibiydi. Çok sevdik, çok bağlandık, çok değer verdik ve o bize ne kadar az değer verdiğini böyle tatsız bir şekilde gösterip gitti. Problem değil, kimse olmadan da yaşamayı çok uzun seneler önce öğrenmiştim ben. 

Yani, birimiz ayrılınca hepimiz ayrılmış sayıldık. Demek böyle şeyler olabiliyormuş. Demek böyle yapılabiliniyormuş karşı taraflara falan. Şimdi ben bu olayı biraz kalbi aldım. Yapılanı yakıştıramadım ve çok üzüldüm, yediremedim. Günlerdir kendimi çok sıkıyorum bu konu için ama artık yeter diyorum. Bir yerlere yazmam gerekiyordu. İçimi dökmeli ve bir şekilde geçmişimle vedalaşmalıydım. Önümde çok fazla seçeneğim olmasına rağmen burayı seçtim. Kimsenin bilmediği ve beni tanımadığı bir yer olduğu içindir belki de. Belki de en özel şeylerimi hep buraya yazdığımdandır. 

Bundan sonra hayatımızda fazladan insanlara yer yok. Sevgi ve insana verilen değer o kadar çok önemli ki; böyle hak etmeyen insanlara hiç verilmemeli bence. Bence böyle insanları bir şekilde mimlemeliyiz ki, bir daha kimseyi üzemesinler.

Bazen acımasız olabiliyorum işte. :/
Sizi sevgi ile kucaklıyorum, eski bayramlar tadında, ailecek, sevdiklerinizde çok çok çok mutlu bayramlar diliyorum. ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder