21 Kasım 2011 Pazartesi

bencilim, bencilsin, bencil!

allah da beni kahretmesin! bu aralar çok acayip bencilim; öyle böyle değil. dünya benim etrafımda dönsün istiyorum. herkes en çok beni sevsin, herkes benim mutluluğum için uğraşsın falan.
hayır, bu kadar çirkinken böyle triplere girebiliyorsam, azıcık bir şeye benzesem ne olacaktı ya?!

kendime olan kinimi kusup rahatladığıma göre asıl konuya geçebilirim. hayvan istiyorum ben.
kuş olur, tavşan olur, hamster olur, kedi olur, köpek olur, maymun olur. hamam böceğine bile razı olacağım bu gidişle. bak o derece yalnızlık çekiyorum. bir de sanırım arada bir bilgisayar başından kalkıp da gezsem, sosyal olsam hiç fena olmayacak. 

bir de burada yazacak değişik, güzel bir şeyler yaşamak istiyorum. hep monoton hep monoton nereye kadar.. :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder