21 Haziran 2011 Salı

pasta.. kek.. pasta.. kek..

hayatımda hiç bu kadar çok tatlı yediğimi hatırlamıyorum. zaten son birkaç haftadır şeker komasındayım desem başım ağrımaz. şimdi bizimkiler pasta işinde oldukları için bütün yeni denenen pastaların, cupcakelerin, cheesecakelerin, ganajların, kremaların ve envai  çeşit tatlıların tadım işi bende. ilk başlarda falan güzel oluyor öyle süslü pastaları yemek ama bir süre sonra insan görmeye bile dayanamıyor. 

mesela ben, artık tatlı bir şeyler görmeye dayanamıyorum!? hatta bazı günler avuç avuç tuz yalamak istiyorum. bütün tatlı yeme keyfimin içine edildi yani. 

evde kilo kilo çikolata var ya!? beyazı, bitteri, sütlüsü.. bak yazarken bile içim bir hoş oldu. ama ben şeker hamurcuyum. bayağı bildiğin play-doh hamuru gibi bir şey o. sıvı gıda boyalarını ekleyip şekiller yapıyorum kendimce, sonra da yiyeceğim dilimi özenle süslüyorum. 

ama işin kötü tarafı, hem pastaların hem de şeker hamurunun yapım aşamasında bulunduğum için sonrasında o dilimi yemeği bırak, bakmaya bile tahammül edemiyorum. :/ 

çok dertliyim blog.
midem bulanmadan resimlerine bile bakamıyorum. :(

(takdir edersiniz ki kaç kilo aldığım konusuna değinmedim bile.)


4 yorum:

  1. aaayyy ben de şeker bayramlarında çikolata ve şeker yemekten midem bulanmaya başlardı. Bayramdan sonra markete gittiğimde abur cubur reyonlarına bakamazdım. Ama seninki daha fenaymış yaaa :D

    YanıtlaSil
  2. daha ne istiyosun be! ben denerim tatlıları bana göndersinler. özellikle regl öncesi her bişeye açığım hepsini denerim bıkmadan usanmadan. sizin tükkan nerde ben geliiim

    YanıtlaSil
  3. vallahi çok makbule geçer. ^_^
    bizim tükkan çok uzaklarda ama ya. :/

    YanıtlaSil