27 Şubat 2011 Pazar

sıkıntı ve uykusuzluk

merhaba! yine ben. sabah sabah canım çok sıkıldı, bir şeyler karalamak istedim.
birinden ciddi anlamda çok hoşlanıyorum. o bana karşı olabildiğince soğuk.. benden hoşlanan ya da benden hoşlandığını ima eden insanlardan da olağan gücümle kaçıyorum. ben istiyorum ki sadece sevdiğim insanlar beni sevsin, sadece onlar yanımda olsun. sevmediklerimle bir ömür boyu ne iyi, ne de kötü şartlar altında muhattap dahi olmak düşüncesi, aklımı bulandırıyor! (ne dedim  ben?)
(saatte 5 olmuş. hmm)
çevresindeki insanlara zarar veren insanlardanım ben. isteyerek ya da istemeyerek. (genelde istemeyerek)
mesela fazla arkadaşım olduğu zamanlarda kendimi çok huzursuz hissediyorum. sevmiyorum öyle çok kalabalık ortamları. bana benim derdimden anlayan üç-beş arkadaş yeter de artar bile. hem öyle çok sosyal biri de değilim, hadi hemen hazırlan da bir yere yemeğe gidelim, ya da bir şeyler içelim insanı değilim, olmadım, olmayacağım..
keyfim yerindeyse şayet, her ortama hemen ayak uydurabilirim. sıcakkanlıyımdır, istediğimde çok insancıl olabilirim. (ki pek istemem)
acıma duygum olduğunu düşünmüyorum, yani bence çok az da olsa içimde bir yerlerde var. ama çevremdeki insanlar böyle düşünmüyorlar. 
çok alakasız insanların, bir o kadar alakasız dertlerini kendime dert edip, üzülüp, ağlayabiliyorum. (evet, yapıyorum bunu ben)
bazen, uykuya dalmadan önce, hayatımı çok boş yaşadığımı düşünüyorum. yani yarın öbür gün ölsem, arkamda koskoca bir sıfırdan başka bir şey kalmayacak! (pis sırlarımın ortaya dökülmesini istemediğim için, öleceğimi hissettiğim anda
 (ki hissedersem) blogumu ışık hızı ile kapatacağım)
her ne kadar açık sözlü biri olsam da, gerçekte bu kadar açık ol(a)madığım için, buraya her şeyi çok net yazmam sebebi ile kendimi ikiyüzlü bir pislik gibi hissediyorum. ya da suçlu. (bilemedim şimdi)
bir de benim gibi sorunlu bir insanın neden blogu var? bilemiyorum..
 (bence önüne gelen herkes bir blog sahibi ol(a)mamalı.) 
sizce de bu yazı çok sıkıcı olmadı mı?
 evet, ben de öyle düşünmüştüm! adios muchachos :)


4 yorum:

  1. bence hiç de sıkıcı olmamış okuduğum en güzel yazılarından biriydi hatta. çokça içten olmuş. öleceğini hissedersen bana veda notu bırak :p ben de sevmiyorum kalabalığı, az olsun öz olsun mantığındayım. ama bu ara feci sıkıldım.

    YanıtlaSil
  2. ahah 05.30 kafasıydı bu. resmen Türkçe katili olmuşum. şu anlatım bozukluğunu bir türlü halledemedim :/
    blogumu silerken sana da veda notu bırakmaya calısıcam :P boyle biri de vardı aramızda dersin :Pp

    YanıtlaSil
  3. neden ikiyüzlü olduğunu düşünüyorsun ya ? burada hiç pis sır da göremiyorum ben ?

    YanıtlaSil