6 Şubat 2011 Pazar

sesi güzel olanın yüzü çirkin olur

şimdi düşünüyorum da küçüklüğümden beri güzel sesli insanlara karşı içimde bir sempati var. güzel sesli insanlardan kastım hani böyle onlar konuştukça sizin dinleyesiniz gelir ya, hani böyle içiniz huzur dolar falan..
mesela bizim literatür hocasının sesi böyle. adamı dinlerken resmen zevkten dört köşe oluyorum. hele de bize soru sormadan sadece dersi anlatıyorsa hiç susmasın istiyorum. bir de sırf sesleri güzel diye takip ettiğim bir kaç dj var hihi ^_^
bunların haricinde çevremde hiç böyle insanlar yok. bazen otobüste falan duyuyorum böyle insanların konuştuğunu, kimse kusura bakmasın özel mözel hiç takmadan sese konsantre oluyorum. böyle birinin sesini bile duymak anında keyfimi yerine getiriyor. bütün sıkıntılarımdan, dertlerimden arınıyorum sanki.. ne ilginç insanım yahu!
bildiğin sese takık bir psikopatım :(
şimdi bir de şöyle bir olay var:"sesi güzel olanın yüzü çirkin olur." 
bu kalıba uyan var, uymayan var.(nereden tutsam elimde kalıyor) madem sesten başladık sanatçılardan devam edelim. şimdi bayan sanatçılar için konuşmak gerekirse bu olay hemen hemen geçersiz. sesi güzel olup çirkin olan bayan sanatçımız yok(gibi gibi)(Bülent hanımı bu genellemenin dışında tutuyorum)
(o bir diva)
erkek sanatçılarımıza bakar isek sesi güzel olup yakışıklı olan çok çok az.(benim gözümde)

ehmm olayın özüne gelirsek: benim için dış görünüşün hiçbir önemi yok, ben sese bakarım.
(evet, nedense bu gereksiz bilgiyi paylaşmak istedim.)





7 yorum:

  1. ay alemsin güldürdün beni :)) Bülent Ersoy'u ayrı tutuyorum o bir diva diyo ya.:))) çok keyifli yazıydı innocent ;)

    YanıtlaSil
  2. ahah ama napiyim o gercekten bir diva :p =))
    yaziyi begendigin icin cok tesekkur ederim yesim (:

    YanıtlaSil
  3. :) ne demek innocent, ben teşekkür ederim daha sık uğra bloguna ;) bu arada google search için sana bir önerim olucak, bu yazıya bülent ersoy un resmini bi koy, bak nasıl çıkıyosun baş sayfada eheh ;)

    YanıtlaSil
  4. oooo bülent ablam üzerinden prim yapıcaksam kalsın :p

    YanıtlaSil
  5. ben resmen bu yazıyı görmemişim gözümden kaçmış alala. bende de var bu takıntı. bi yeri aradım mesela çok hoş sesli bi adam açtı telefonu, "bu adam kesin çok çirkin" derim hep :D

    YanıtlaSil
  6. yalnız sesi güzel olup yakısıklı olan adam da gördü bu gözler :D

    YanıtlaSil
  7. ahahaha istisnalar kaideyi bozmaz bebeyim. Kendimi de istisna kabul ediyorum burada :p ahah evet kendini begenmisin tekiyim o ayri.

    YanıtlaSil