8 Ocak 2011 Cumartesi

Şıpsevdi

Kendim kadar şıpsevdi bir insanı ömrü hayatım boyunca tanımadım, tanımam herhalde. Gördüğüne aşık görmediğine bulaşık bir şey oldum iyice! Hayır sevme olayını geçtim, karşıdan eğer beklediğim ilgiyi alamıyorsam, hadi canım sana güle güle havalarına girmem yok mu!? 
Hayır, bir de vicdan azabı da duymuyorum. İnsanlara kendimi alıştırıyorum, sevdiriyorum sonra hadi canım bana müsade diyorum. 
Tip olarak çok akılda kalıcı süper sexi bir görüntüm yok tabii ki ehehe =)) Ama istediğim zaman çok sevimli olabiliriyorum. Onu da yeni keşfettim. 
Kesinlikle tek eşliliği savunan biri olarak benim bu hovardalıklarım ne olucak hiç bilmiyorum :(
Özellikle bu aralar bir ölüm tutturdum. Kimseyi arkamda gözü yaşlı bırakmak istemiyorum. Zaten sevgisini çok zor gösteren bir insanım. 
Her şey olacağına varır diyorum ama kendime en yakın zamanda çeki düzen vermem şart!

1 yorum: