31 Ocak 2011 Pazartesi

ne çabuk geçiyor zaman..

daha dün buralarda "off zaman geçmiyor ya!" diye ağlanan ben değilmişim gibi geliyor :(
meğer zaman çabuk geçiyormuşta ben farkına varamıyormuşum. (aferin bana)

bugün okullar açıldı bizde. oysa tatil ne güzeldi, hiç bitmeseydi keşke. şimdi işin yoksa her gün deli gibi ders çalış, verilen konuları, şiirleri ezberle, sayfalarca ödev yap. (yazarken bile fenalık geldi!)
bir yanım seviniyor aslında yani ne bileyim ders çalışırken işe yaramanın, bir şeyler yapıyor olmanın huzurunu yaşıyorum. kendi kendime gaz veriyorum mesela. "kızım ne güzel bir şeyler öğreniyorsun! evde boş boş oturup dizileri ya da filmleri takip ederek hayatını kazanamazsın!" diyorum. diğer yanım hemen lafa karışıyor "ama ne güzel evde otururken dert yok tasa yok. karnın acıksa bile ister ye ister yeme. ekmek elden su gölden. sınırsız internetin var dilediğini izle. oha! bütün gün uyudun, kalk ortalığı temizle diyenin bile yok. her şey keyfine kalmış bebeğim" diyor.

bugün okullar açıldı hatta ders bile yapmışlar(oha, hem de ilk günden). uzun yoldan geldiğim için bugünü kendime tatil ilan edip prensesler gibi uyudum ben(sefam olsun =))
yarın gidiyim bir etrafı kolaçan ediyim ne var ne yok. kimler gelmiş? kimler hala tatil yapıyor? hocalar ilk günden neden derse başlamışlar? birileri mi kovalıyormuş? 
işte öyle bir şey.. okulda yeni dedikodular varsa geldiğimde yazarım.(nihaha)
dikkat edin kendinize (:

2 yorum:

  1. :( maalesef seni çok iyi anlıyorum. okul başladığında zaman geçmiyor ve en küçük şeyler canını sıkabiliyor. Allah yardımcın olsn :)

    YanıtlaSil