8 Ocak 2011 Cumartesi

Mimlenmişim ^_^

sevgili princesa"Lectura beni mimlemiş. kendisine çook teşekkür ediyorum ♥ ^_^  ilk mimimi(!) yazıyorum, bak heyecanlandım elim ayağıma karıştı :/



1-) Kaç yaşındasınız ?
Dolu dolu 20 yaşındayım =)

2-)İsminizin son harfi ne ?
R

3-)En sevdiğiniz renk ?
Kırmızı eheh =))

4-)Kilonuz kaç ?
Dürüst olmak gerekirse buradaki evimde tartı yok :( 
ama 70 varımdır. :/

5-)Boyunuz kaç?
1.75.

6-)Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz ?
2. çocuğuyum.

7-)En sevdiğiniz şarkı ?
Ana baashaq el Bahr.

8-)Sigara kullanıyor musunuz ?
Evet.

9-) Alkol ?
Çok nadir =)

10-)Sizce sarışın mı esmer mi ?
Esmer.

11-)Çayı fincandan mı içersiniz çay bardağından mı ?
Genellikle kocaman kupalarda içiyorum çayımı.  (:

bende bu ilk mimimde karalabudefteri'ni  ve caramel Donut Rochester'ı mimliyorum ^_^

3 yorum:

  1. insanlar isimlerinin son harfini yazınca isimlerini çok merak ediyorum ya :)

    YanıtlaSil
  2. eheh çok merak ediyorsan söylerim ben sana adımı (:

    YanıtlaSil