24 Ocak 2011 Pazartesi

kısır döngü

bu aralar canım o kadar çok sıkılıyor ki anlatamam. ne bir şey izlemek istiyorum ne de bir şey okumak. canım yemek yemek bile istemiyor! (ki sırf zevk için bile yemek yiyen biriyim - o popo nasıl büyüyor sanıyorsunuz =))
günüm tam olarak şöyle geçiyor; sabah kimse uyandırmadan uykumu almış olarak kalkıyorum ama daha çok uyumak istiyorum, uyuyamayınca sinirleniyorum ve güne mükemmel bir baş ağrısı ile başlıyorum. sonra boş boş yatmaktan sıkılıyorum, kalkıyım bir geziniyim diyorum, içim sıcacık yatağı bırakıp soğuk odada dolanmaya el vermiyor. zar zor bir şekilde kendimi yataktan atıyorum, evi geziyorum, ortalığa bakınıyorum (mal mal) hiçbir şeyin değişmediğini görünce hem seviniyorum hem üzülüyorum (evin içi çok boş geliyor). kahvaltı ediyim de midem bayram yapsın diyorum kendimi mutfağa atıyorum. dolabı açıp dakikalarca içindekilere boş boş bakıyorum -dolap ağzına kadar dolu olsa bile hiçbir şeyi beğenemiyorum. 

televizyonda neler var acaba diyorum sonra da "zaten 6 aydır televizyon izlemiyorsun  bir gün daha izleme, ölmezsin" diyorum, televizyonu da es geçiyorum. bilgisayarı açıyorum, takip ettiğim sitelere tek tek bakıyorum yeni neler var diye, yeni hangi filmler var diye bakıyorum (milyonlarca film arasından izlenicek bir film secemiyorum her zamanki gibi), gazetelere bakıyım diyorum (yurt dışında yaşadığım için haberleri anca internet üzerinden takip edebiliyorum) bir sürü cinayet, intihar haberleri görüyorum zaten sıkkın olan canım iyice sıkılıyor.çok fazla  e-kitap okuyorum (gelip giderken sürekli kitap tasımak zor oluyor ama kitabı ellerimde tutup saman sayfaların kokusunu içime çeke çeke okumanın tadı hiç bir yerde yok, biliyorum) yeni hangi kitaplar yüklenmiş acaba diye üyesi olduğum siteleri tek tek geziyorum. ilginç bir şeyler bulmuşsam indiriyorum bulamamışsam okuduğum kitaba geri dönüyorum.

bazen koskoca bir günü sadece bir noktaya sabitlenerek geçiriyorum bazen kitap okuyarak bazen uyuyarak. 
istisnasız her gün bu kısır döngüyü yaşıyorum!!!

noktası noktasına böyle olmasa da günlerim aşağı yukarı buna benzer geçiyor.  uzun lafın kısası, rahat bana batıyor! okullar başlasa da hızlı tempoma geri dönsem. o kadar yoğun olmaya bayılıyor değilim ama en azından günlerimin nasıl geçtiğini anlamıyorum. 

6 yorum:

  1. :)) tatillerde olabiliyor öyle, sıkma canını, okul başlasın düzelir. arkadaşlarınla çık gez bence? ya da daha çok yazı ekle mesela :D hiç eklemiyorsun sen! ya bi de e-kitap sitesi sölesene bana da ben de denemek istedim merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. depresyona mı giricem napıcam anlamadım ki :/ aslında sırf ben sıkılmayayım diye herkes cevremde pervane.. ama iste yine de yetmiyor :(
    yaz diyorsun ama yazacak bir şeyler de yaşamıyorum ki! :(
    kuflu.com dan indiriyorum ben e-kitaplarımı. ) tabii ki aradığım her kitabı bulamıyorum ama hiç yoktan iyidir :p

    YanıtlaSil
  3. sen bize gel bak ben seni nasıl eğlendircem :) dizi izle dizi, ben hasret kaldım dizi izlemeye. önerilerde bile bulunabilirim :)

    YanıtlaSil
  4. önerilere açığım ?? =p

    YanıtlaSil
  5. roommates, modern family, melissa and joey, good like charlie, gossip girl, merlin :) yeter mi :p

    YanıtlaSil
  6. ohooo tesekkur ederim yeter de artar bile =))

    YanıtlaSil