28 Ocak 2011 Cuma

hiç hoş hareketler değil bunlar

istisnasız herkesin kendine sakladığı sırları var. kimi sırlar önemli, kimi sırlar önemsiz. bazı insanların can dostları var sırlarını paylaşabildikleri, bazılarının akrabaları, kimisi annesiyle paylaşır, kimisi babasıyla, bazıları abisini/ablasını kendine çok yakın görür ona açılır, bazıları kilitli bir kutu gibidir kimseciklere açılmaz. 
her normal insan evladı gibi benim de sırlarım var. tabii ki devlet meselesi değil benim küçük sırlarım ama sonuçta kimsenin bilmesini istemediğim şeyler. kendimi övmek istemem ama herkesin sırrına sonsuz saygı duyarım, sırlarını  da seve seve saklarım. benimle özelini paylaşan biriyle daha sonra kanlı bıçaklı olsam bile "ayy siz bilmiyorsunuz tabii ki! onda ne sırlar var! bak şimdi mesela bir tanesi şöyle bik bik bik " diye beni öldürsen anlatmam. ya da yine kavga ettikten sonra arkasından dedikodu yapmam. biri gelip o kişi hakkında bana bir şeyler sorsa dahi cevap vermem, "biz görüşmüyoruz, arkasından ne iyi ne kötü hiçbir şey konuşmak istemiyorum, lütfen! " der geçerim. (evet, iyi bir şeyde konuşmam, ne gerek var ?)
bu kadar yazıyorum ama sebebim var. ben şimdi bir akrabamı adam yerine koymuşum, ona sırrımı vermişim, "gözünü seveyim senden başka bilen yok ağzını sıkı tut" demişim (özellikle), o ne yapmış? ilk fırsatta (aileden) kime söyleyebilir diye bir yarışa girmiş kendince! ayaklı gazete gibi kime yetiştirebilir ise kar saymış resmen. güvenimi böylesine hiçe sayan insanları sevmiyorum iste. ben nasıl herkesin hayatına saygı duyuyorsam herkeste benim hayatıma (seve seve olmaz ise başka türlü) saygı duyacak efendim! kendisinin de hayatı sırlar bakımından pek renkli. kendi sırları olmasa bile ailesinin sırları. sonuçta insanlar duysa pek hoş karşılamazlar (piçlik yaptım şu an). ben bunları küçüklüğümden beri kendi ailemin şerefi söz konusu gibi saklıyorum, kimseyle bu konular hakkında yüz-göz olmuyorum senin yaptığın terbiyesizliğe bak! 
(rahatladım lan! oh)
neyse, diyeceğim o ki, kimse bana sırları ile gelmesin bundan sonra. hep ben mi milleti idare edicem ya! biraz da benim arkamı toplasınlar bakalım nasıl oluyormuş. 

bir kin kusma seansımızın da sonuna gelmiş bulunmaktayız. emeği geçen herkese kafam girsin. (tövbe!, çok kızgınım ondan hep bunlar) 
yarın aynı saatte buluşmak üzere. dikkatli olun.

5 yorum:

  1. dikilir karşısına çok da fena kavga ederim. bi da değil sırlarımı konuşmak adımı ağzına alabiliyor mu acaba. öneririm. denemelisin :)

    YanıtlaSil
  2. ah be canım her zaman öyle yapıcak lüksün olmuyor. ayrıca canım kimse ile kavga etmek istemiyor =)
    yoksa çok ters biriyim hepsi de biliyor ama kaşınıyorlar işte =)))

    YanıtlaSil
  3. susup susup birden patlıyosun di mi ? :) o hareketimden sonraki şaşkın ifadelere çok fazla tanık oldum :)

    YanıtlaSil
  4. sessiz durdugum icin ezik muammelesi goruyorum ki hic hos degil. dedigim gibi ailenin gelmis gecmis en ters insanlarindan biriyim nasil cureet ediyorlar bilmiyorum. cok yakinda ortalik senlenicek =p

    YanıtlaSil
  5. hehe iyiymiş valla destekliyorum bu hareketini :)

    YanıtlaSil