14 Ocak 2011 Cuma

Hafızam silinsin istiyorum

bayağı ciddi anlamda hafızam silinsin istiyorum! yaşadığım her şeyi iyisiyle kötüsüyle unutmak istiyorum. bazı akrabalarımla hiçbir zaman çok yakın olamadım. sevmediğimden değil, aslında sıcakkanlı bir insanımdır. hemen hemen her ortama uyum sağlarım. iyiyle iyi, kötüyle yine olurum.
şöyle dönüp geçmişime bakıyorum da, ben hiçbir zaman hiç kimse için tam anlamıyla mükemmel olamamışım. hayatım hep birilerini memnun etmek için geçmiş. hani geçen konuk oyuncu diye takılmıştım ya kendime, sadece kendi hayatımda değil başkalarının hayatında da konuk oyuncuymuşum meğersem.
şans eseri, abim/ablam gibi gördüğüm insanların arkamdan pek hoş konuşmadıklarını duydum. tabii ki ben yine bana yakışanı yapıcam, sesimi çıkarmıcam, hakkımda konuşanların önünde en tatlı tebessümümü takınıcam.
ama yine de üzülüyorum. keşke herkes verdiği değerin karşılığını alabilse. ben ki onları kendi kardeşlerinden çok önemsiyorum, onların duymadığı kadar saygı duyuyorum falan.
bak dile getirince yine moralim bozuldu :(
herkesi memnun etmek zormuş.

1 yorum:

  1. insanları mutlu etmek için çırpınmak, aslında ne istediğinden kaçmaktan başka bi şey değil innocent.ben bunu anladım bu hayatta.hele ki akrabaların için ekstra çaba içine sakın girme, çünkü gerçekten ters tepiyor.kayıtlara geçsin bu bak :)

    YanıtlaSil