12 Aralık 2010 Pazar

Şişko patates!

Benim çok acil kilo vermem lazım ya :/  birkaç gündür annemle konuşuyorum kuzenimi anlatıyor bana çok kilo vermiş fıstık gibi olmuş. onun adına çok sevindim zaten bayağıdır yemesine içmesine dikkat ediyordu forma girmek için. bana da diyor da işte kim uğraşıcak öyle her yediğine dikkat etmekle :(
akşam 6 dan sonra hiç bir şey yemiyor mesela! ben var ya ben akşamları yemek yemesem uyuyamıyorum bile :( kolayı çok uzun zamandır içmiyor  yemekle illa ki bir şey içecekse su içiyor ben eve kola alıyorum 2.5 litre ertesi güne çıkmıyor o kola :( 
irade çok önemli bir şey ya :( kızda irade var işte!  " ben yemicem " dediği zaman yemiyor. ben ne zaman yemicem desem Allah ne verdiyse yiyorum :( nolucak benim bu halim :(
iyice devasa boyutlara ulaştım öyle ki doğum yapmış kuzenlerim beni kendileriyle kıyaslıyorlar :(  bak ben doğurdum kilo verdim incecik oldum sende hala tık yok diye :( 
şöyle insanı fazla yormadan sıkmadan kilo vermenin bir yolu yok mu ? :( 
  çok dertliyim çook ..

10 yorum:

  1. var tabiki :) ama öncelikle kendini bukadar sıkma ve dertlenme..sonra da ilk işin yani bence, bir diyetisyene gitmek olsun..ufak ufak yürüyüşlere de başlamanı tavsiye ederim..benimde fazla kilolarım vardı veremiyordum bir türlü, en sonunda diyetisyene gittim ve yediklerime dikkat edip spor da yaparak verdim çok şükür..ve artık bu şekilde beslenmek hayat tarzıma dönüştü..eminim sende vereceksin yeter ki gerçekten iste..son bir not: troid hormonunu kontrol ettir eğer düzensiz bir çalışma varsa troid hormonunda oda kilo vermeyi engelliyor..vee son olarak gerçekten son bir not: koladan uzak dur ! bu çok önemli sevgiler! takma çok kafana :) kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. tavsiyeler için çok teşekkür ederim ^_^
    en kısa zamanda uygulucam ^_^

    YanıtlaSil
  3. ya dert etmesene insan yemeden mutlu olamıyor :) bi arkadaşım zayıflama çayı almıştı onu deneyebilirsin mesela işe yaradı diyodu :)ya bünyeyle de çok alakalı bu. ben de mesela akşam yemek yemeden duramam. dünyaları yerim. ama 48 kiloyum :/

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle diyetisyen diyicem bende :)
    şimdiye kadar diyet yaptım verdim,spor yaptım verdim, defalarca geri aldım verdim ve son çare olarak diyetisyeni deniyeyim dedim. öyle bir liste verdiki ben bu kadar çok şey yiyemem dedim. ama uydum ve öylede bir verdimkiii :) bazen, yani sık bazenler(!) kaçırsan bile hemencecik geri alınmıyo o kilolar üstelik. çok memnunum yani herkese tavsiyem budur :)

    YanıtlaSil
  5. 48 kilo mu?? o.0 tartıda 60ı görsem mutluluktan kendimden geçerim :D:D

    evet bence de diyetisyen farz oldu :/ sınavlarım bitsin, kafam rahatlasın hele bir koşa koşa gidicem diyetisyene =)
    ilginiz için tesekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  6. uzunsundur ki sen :) boyun kaç?

    YanıtlaSil
  7. ben kaplumbağa diyetini öneriyorum.bence kesin çözüm.sadece yaprakları olan şeyleri yiyosuuun, kiloları veriyosuuunn.

    YanıtlaSil
  8. ben zaten otçulum :D yani vejetaryen değilim ama et yemesem aramam. işte ıvır zıvıra çok düşkünüm :/

    YanıtlaSil
  9. tatlımmmm nerelerdesin sennnnn ben seni mimledim hiç yazı klemiyosun zorla ekletiyorum :)))

    YanıtlaSil