2 Aralık 2010 Perşembe

Sıla'dan Boşver

Hani bozuk plak gibi bir şarkıya takılırsınız ya işte ben bu şarkıya şuan öyle takılmış durumdayım. Şarkı ne beni anlatıyor ne de birini hatırlatıyor. Ama çok hoşuma gitti! Belki daha duymamışsınızdır diye paylaşmak istedim ^_^



Bazen olmaz biliyoruz akıl kitlenir sır gibi 

Sözcükler susuverir fitili kısa mum gibi 

Yok bi şey laf mı ki var birden çok biliyoruz 

Hepimizin hayatı hani kesik süt gibi 
Sormadan kendini kırmadan 
Bırak dağınık kalsın boşver 



Tüm hataları katladım 

En görünür yerde rafladım 

Unutmamak nihai ağrı kesici anladım ..




Bazen olmaz biliyoruz akıl kitlenir sır gibi 

Sözcükler susuverir fitili kısa mum gibi 

Sormadan kendini kırmadan 
Bırak dağınık kalsın boşver 



Tüm hataları katladım 

En görünür yerde rafladım 

Unutmamak nihai ağrı kesici anladım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder