29 Kasım 2010 Pazartesi

Konuk oyuncu

Kendimi bildim bileli babam beni Prenses'im diye sever. Kaç yaşına geldim kocaman kız oldum hala şu Prenses Sendromundan kurtulmuş değilim :/

Prenses Sendromu diyorum ama öyle büyük beklentilerim yok! Dünya benim etrafımda dönsün, herkes beni çok sevsin, her gün sürprizler  yok efendim hediyeler falan ben zaten öyle işlere oldum olası gelemem. 

En önemlisi sürprizlerden pek hoşlanmam. Beni tanımayan bana sürpriz yapmasın ya! Ben içinde olduğum  ruh halini yüzümden çok belli ederim. Poker suratlı değilim :( İnsanlar o kadar hazırlanıp benim için bir şeyler yapmışlar diye beğenmedim halde aralarında Pollyanna gibi dolaşıyorum ya.. hah işte o zaman kendi halime ben bile acıyorum. Kim bilir dışarıdan nasıl görünüyorumdur.
Dünya zaten benim etrafımda dönmesin zira bazı insanlar öyle hissettiriyorlar elim ayağım birbirine dolaşıyor, nefes alamıyorum. :( 
Birde herkes beni sevmesin hatta mümkünse kimse sevmesin. Ben sizi severim ^_^    Çevremde öyle insanlar var ki resmen köşe bucak kaçıyorum onlardan. Beni minicik bir çocukmuşum gibi sevgiye boğuyorlar. Hayır, tamam , anlıyorum sevgi güzel bir şey ne zarar gelecek seni sevmelerinden diyeceksiniz ama .. aması var işte. Ben fazla sevgi gösterisine gelemiyorum. Sevgisini rahatlıkla gösteren insanları da sevmiyorum çünkü sevgisini ne kadar rahat söyleyebiliyorsa nefretini de o kadar rahat dile getirebiliyor.
Onun dışında bildiğiniz gibi film izlemeyi ve izlediğim filmler hakkında kendi görüşlerimi paylaşmayı ( her ne kadar okumasanız da ) seviyorum. Kitap okumayı da çok seviyorum ki bu babadan gelen bir alışkanlık. Eğer okuduğum kitap gerçekten ilgimi çekerse bitirmeden bırakmam. Sadece klasik müzik dinlemeyi severim. Keman sesine aşığım ^_^
İşte ben böyle ilginç bir insanım..

Bir de kendi hayatımda konuk oyuncu olmaktan çok sıkıldım. Biraz ekşın pliz :(

2 yorum:

  1. seni seven insanların olması şımartılmak güzel bişi ki. ben çok severim :) birinin ilgisi azalsa küserim bile. prenseslik zor zanaat :p

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum =) :p

    YanıtlaSil