30 Kasım 2010 Salı

Kar yağmış!

       Hani parmağımı kıpırdatacak gücüm yok derler ya.. hıh işte dün sabah aynı öyleydim. Hava da bir soğuk bir soğuk. Şöyle yatağın kenarından ayağımı çıkardım biraz.. dedim çok soğuk bugün okula gidilmez ^_^ (Dikkat ettiyseniz okul diyorum üniversite değil zira her gün ilkokul gibi yoklama alıyoruz.) Sonra yatmaktan da sıkıldım dedim kalkıp bir bakıyım ne var ne yok nedir bu havanın soğukluğu. Meğerse kar yağmış! ^_^
Ne yani? ne bu sevinç? her kış olan bir şey bu diyeceksiniz ama buraya kış çok erken geldi. Hemen hemen okullar açıldığından beri buz gibi buralar. Tamam , yapı itibariyle soğuğu severim hatta soğukta daha mutluyum ama şimdi kar yok bir şey yok kuru kuru soğuk çekiyorduk aylardır. 
Bildiğin çocuk gibi çok mutluyum şuan ^_^
Bugün de 3 dersimiz vardı. Ben okuldan çıktığımda inceden inceden kar atıyordu. Sabahta geç kaldığım için evden acele çıkmışım ayağımda converseler " tüh şimdi donucaz bu ayakkabılarla zaten kar da yağsam mı yağmasam mı ayarında.. şimdi her yer su olucak hem ıslanıcam hem çamur hmpf!! " falan diye kendime kızıyorum. Evim ile üniversite arası da  yürümece 15 dakikalık yol -ama ben genellikle üşendiğim için arabaya biniyorum- azıcık karda yürüyeyim soğuk ama olsun çok özlemişim diye Pollyanna tadında güle oynaya eve giderken inanılmaz bir tipi bastırdı o.O
Kar sevdası yüzünden üşüdüğüm ile kaldım çok pişmanım kesin hasta olucam :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder