27 Kasım 2010 Cumartesi

İşine gelince..

       Sabahtan beri dışarıdayım. Kuzenimin doğum günüydü bugün öyle bir dışarı çıkalım gezelim bakalım  neler var neler yokmuş dedik. Bayağı bir gezdik. Havada inadına nasıl soğuk :(( Kat kat giyinmeme rağmen bildiğin elim ayağım buz tuttu yani :(  Eve de metroyla dönelim dedik zaten saatlerce gezmekten ayaklarıma kara sular inmiş hemde soğuktan kanım çekilmiş zor hareket ediyorum, oturacak yer bulamadığım için kaderime küsmüşken kuzenimin yanında yer açıldı o da beni çağırdı. Eve de daha en az kafadan 20 dklık yol var dedim mis gibi çökeyim şu boş yere dinleneyim azcık. Tam oturucam yani o pozisyona girmişim teyzenin biri beni çekiştirdi ama öyle böyle çekiştirme değil bir de bıdı bıdı söyleniyor yok efendim yaşlı teyze varmış ben nasıl oturur muşum ? Teyze yaşlı olsa anlıcam zaten öyle bir durum olsa ben ne kadar yorgun olursam olayım oturmam ki.
      Ama geçenlerde gerçekten yaşlı bir teyze gördüm dedim yer veriyim ayıp kadına " Teyzecim lütfen oturun " dedim.. dememle birlikte bana bir bağırmaya başladı dünyam şaştı! Yok efendim o ayakta duramayacak kadar yaşlı mıymış, ben de kimmişim , nasıl olur da böyle bir hakarette bulunur muşum , yaptığım ne kadar ayıpmış , hiç aile terbiyesi almamış mıyım .. Ağzımdan girdi burnumdan çıktı. Çok utandım ama asıl utanması gereken ben değildim tabi. Ben bir kere iyi bir aile terbiyesi almasam kalkıp sana saygıdan yer vermem, banane moruk dikil derim. Bak hatırlayınca yine sinirlendim neyse..
       Nerede kalmıştım, heh , teyze beni oturacağım yere mis gibi yayıldı bir de bütün yol boyunca dönüp bana pis pis sırıttı. Bende kuzenime başımdan geçen binbir farklı olay anlattım ama sanki onun hakkında konuşuyormuş gibi imalı imalı baktım. Kısacası 20dklık yolu , sırf yerime oturdu diye, o kadına zehir ettim. Pişman mıyım ? Hayır neden pişman olucak mışım ki? sağlığı yerindeydi ve gayette gençti. İşine gelince 20 lik kızlardan gençmiş gibi davranan işine gelmeyince yaşlı olduğundan dem vuran insanlardan nefret ediyorum. Kalıbınızın insanı olun yahu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder