21 Kasım 2010 Pazar

Beynim Püre gibi ..

Sabah 6'dan beri ders çalışıyorum :(((    İnsanlığı inkar eden bir haldeyim . Saçım başım dağılmış , karnım aç bir de canım kahve istiyor ama yapacak kimse yok :( Biraz kendime geleyim diye evin içinde dolaşırken seneler önce günlük niyetiyle aldığım defterimi buldum. Merak ettim neler yazmışım diye okumaya başladım.
İlk hoşlandığım kişiyi anlatmışım mesela =)  Beni nasıl görmezden geldiğini , peşine kuyruk gibi takıldığımı , ortak bir noktamız olsun da muhabbet açılsın diye milletin ağzından nasıl laf aldığımı .. Telefon şakası yapmak için gaza getirmişler beni " eğer yaptığımız ortaya çıkarsa beni unutun! vallahi hepinizi satarım. " diye tembihlemişim. Nasılsa ondan hoşlandığımı biliyor diye o kadar rahatmışım ki " zaten 2. mesajdan sonra kim olduğumu anlar bende özür dilerim konu kapanır " diye avutmuşum kendimi. Ama o kim oduğumu bilememiş yetmezmiş gibi arkadaşımın adını vermiş , ondan çok hoşlandığını eğer oysa çok mutlu olacağını , onu daha yakından tanımak istediğini yazmış :(   O mesajdan sonra ben zaten olaydan kopmuşum ve haftalar boyunca her aklıma geldiğinde ağlamışım. Yemeden içmeden kesilmek ne demek ilk o zaman öğrenmişim . 15 kilo vermişim. Not düşmüşüm bana yaşattıklarının intikamı alınacak diye. Biraz uzun sürmüş ama almışım intikamımı :D Hem de çok adice yapmışım bu işi. İnsan düşmanına yapmaz yani :/

Eskiden çok kin tutuyormuşum yahu! Kendimden soğudum. Kim bana ters bir şey söylemişse psikopat gibi yazmışım hepsini sonra da yeri geldikçe vermişim cevabını. Bu dikkati, özeni o zamanlar böyle şeylere değil de derslerime verseymişim ne güzel olurmuş :/  O değilde böyle devam etseymişim bildiğin sosyopat olucakmışım o.0

Ben derslerime döneyim bari. Onca saatten sonra bu çalıştıklarım ne kadar kalıcı olur orası tartışılır ama neyse.  Belki akşam film izlemeye biraz zamanım kalır. ♥

1 yorum:

  1. Kolay gelsin ilerde keşke hala öğrenci olsaydım diyeceğin günlerde gelecek,sevgiler.

    YanıtlaSil